Etätuki

Menettääkö yrityksesi liikaa aikaa huonosti toimivan IT-ylläpidon takia? Maksatteko tällä hetkellä IT ServiceDeskistä, joka sammuttaa tulipaloja eikä estä niitä? SwanIT toimii toisin - tavoitteemme on työaikaa tehostavat IT-etätukiratkaisut, jotka varmistavat katkottoman tuotannon. Parhaimmillaan et edes huomaa meitä.

Taklaamme ongelmat ennen kuin niistä tulee ongelmia

ServiceDesk, HelpDesk, käyttäjätuki… etätukipalvelumme niputtaa yhteen erilaiset tukimuotojen nimekkeet ja asiakkaana sinun tarvitsee vain tietää, että IT-apua on aina saatavilla teille järkevimmällä tavalla.

Etätuen avulla voitte tehostaa työntekijöidenne ajankäyttöä, koska apua on saatavilla niin pienissä kuin suurissakin tietoteknisissä kysymyksissä. Ennakoivassa mallissa etätuen ihmisemme näkevät ajoissa, jos toimintaympäristössä ilmenee ongelmia.

Emme ratkaise vain yksittäisiä häiriöitä. Pyrimme löytämään näiden juurisyyt, jotta vältämme tulevaisuudessa samat ongelmat.

Etätuen avulla voitte tehostaa työntekijöidenne ajankäyttöä, kun apua on saatavilla niin pienissä kuin suurissakin tietoteknisissä kysymyksissä. Ennakoivassa mallissa etätuen ihmisemme näkevät ajoissa, jos toimintaympäristössä on ongelmia.

Emme ratkaise vain yksittäisiä häiriöitä, vaan pyrimme löytämään näiden juurisyyt, jotta tulevaisuudessa vältämme samat ongelmat.

Näin voitte hyötyä etätuesta

  • Suora ja helposti saatavilla olevat yhteydenottokanavat

  • Portaali, jossa voitte itse seurata yhteydenottojen etenemistä

  • Lisenssien hallinta

  • Sovellusten asennukset

  • Laitepäivitykset

  • Käyttöoikeuksien hallinta

  • Työasemavalvonta

  • Verkkolaitteiden valvonta

Taklaamme ongelmat ennenkuin niistä tulee ongelmia

ServiceDesk, HelpDesk, käyttäjätuki… etätukipalvelumme niputtaa yhteen erilaiset tukimuotojen nimekkeet ja sinun asiakkaana tarvitsee vain tietää, että IT-apua on aina saatavilla teille järkevimmällä tavalla. Etätuen avulla voitte tehostaa työntekijöidenne ajankäyttöä, kun apua on saatavilla niin pienissä kuin suurissakin tietoteknisissä kysymyksissä. Ennakoivassa mallissa etätuen ihmisemme näkevät ajoissa, jos toimintaympäristössä on ongelmia. Emme ratkaise vain yksittäisiä häiriöitä, vaan pyrimme löytämään näiden juurisyyt, jotta tulevaisuudessa vältämme samat ongelmat.

Näin voitte hyötyä etätuesta

  • Suora ja helposti saatavilla olevat yhteydenottokanavat

  • Portaali, jossa voitte itse seurata yhteydenottojen etenemistä

  • Lisenssien hallinta

  • Sovellusten asennukset

  • Laitepäivitykset

  • Käyttöoikeuksien hallinta

  • Työasemavalvonta

  • Verkkolaitteiden valvonta

Etätukemme piirissä

0
erilaista sovellusta
0
maata
0
toimipistettä

Täsmäiskuja yrityksenne IT-infraan

Verkko-
toteutukset
Lähituki
Etätuki

Täsmäiskuja yrityksenne IT-infraan

Verkko-
toteutukset
Lähituki
Etätuki

Varaa aika maksuttomaan kartoitukseen ja kerro kuinka voimme
helpottaa elämäänne!

Spektri Business Park Trio-talo, 1. krs. Metsänneidonkuja 8, 02130 Espoo